Domaća majoneza

Mnogi rade svoju majonezu, pa da ne bih bio izuzetak, počeo sam i ja. I proklet bio dan kad sam počeo, sad ne mogu prestati jesti majonezu sa šunkom, sa sirom, sa kruhom… Izrada majoneze je izrazito jednostavna, čak i neznalice kao ja je mogu napraviti.

Od sastojaka je potrebno:
2 žumanjka (bjelanjke bacite, ili još bolje, ispecite za doručak)
2,5 dl suncokretovog ulja (ne pokušavajte s maslinovim, bit će prejaka majoneza)
1/3 žličice soli
1/5 žličice papra
1 žličica limunovog soka (može i bijeli ocat, ali limun je finiji)
1,5 žličica senfa (jak senf, jaka majoneza – slab senf, slabija majoneza)

U žumanjke umiješajte sol, papar, limunov sok i senf, i miješajte dok se sve dobro izmiješa i postane jednolična masa. Sad dolazi pipkav dio, jer je potrebno miješati i istovremeno polako dodavati ulje. A da bi bilo još malo zeznutije, što se više ulje dodaje, to je masa sve čvršća…. Kad se sve dobro izmiješa, prebacite sve u teglicu i dooobro ohladite. I majoneza je spremna za klopu (sendviče, pohano meso, šunku, francusku salatu…)… A meni suze idu na usta i idem maznuti još malo majoneze.
image

image

Oglasi

Komentiraj

